Нововведение в редакторе. Вставка видео с Rutube и VK

Велесова книга ч.1 (продолжение)

4 726

Начало  здесь

Дощечка 5б (1) Оi щас од щасу се нарждаеця среде ны...свiяжесьськ бо есь по самыя смьрте...на зазбенджем осьмы. Тако же Iльмцi, яковi нас охранiша не iдiнъ, а с нама солсiяхусе, а крявь све даяй i намо...Дрiвъ бя на Русi хзарiе. Днес есва върязi...Мы ж есьмi Русiщi, нiколi не врязi... Оставхом на Сурю млекы нашя во травъх. За нощi утлщемо до нь щалю а iнi трвiя, якоже ръъкша ПраСтар Оцi, а даiмо се сурiтiся. I пiмо трiчi во Слву Богом пенто крт деннъ. Та бо то нашя стара потщiна Бозъм длюжна есь потреб iтi...а требь та будi повязом мезi ны...А нi Мара, нi Морока, не смiъмо славiтi...Тi бо то Дiвы соуте наше нещастъ... Наше Дiдо есь ве Сврзъ

Дощечка 5б (1) Время от времени это нарождается среди нас… потому что свияжеские мы есть до самой смерти… на зазбенджем осьмы (останемся такими и впредь?). Так же ильмерийцы, которые нас охраняли не единожды, и с нами соединялись, и кровь свою проливали за нас.…

В древности были на Руси хазары, сейчас – варяги… Мы же есть русичи и никак не варяги… Оставляли на Солнце молоко наше во травах За ночь утлщемо (добавим) к нему щалю (щавеля) и иных трав, как учили наши праотцы, и дадим этому суритися (настаиваться на солнце). И пьём трижды во славу Богам пенто крт деннъ (пять раз на день). Потому что это наше старое потщина (угощение) Богам должно им на потребу идти…, а треба та будет связью между нами… И ни Мару, ни Мороку не смеем славить…, потому что то Дивы, по сути наше несчастье. Наши деды – в Сварге.

Дощечка 6е Тi щасе соуте велма прчеста, бо теден же сме такоу ясна. А сушна бя на ны зурiва. Тако жетва се не уродде, а претож iдяхом на земе iну. А тамо сме удержехом. Потлцена бя Русе оде Грьце а Реме. А тоi iдша по брезех моренстех до Суренже. А тамо утворi Суренж крае, бо тен есе сурен, дате бо Кыеву. Се та утврора не добi се, а зеле бо пртяща бяхом. А ту бо перве ворензе прiдша до Русе, а Асклд слiлоу пограмлi кнезе нашему, а потлце того...Асклд, а позде Дiр уседнешеся на не, яко непрощен кнз. А тiто кнжiте ноща над она до iста бендщете вутце, а семе го костыре хранящ го. ОгнБга дому тому а одеврате лiк свен од она, яко бяста она кнзе од Грьцех крцена. Асклд есе темен воен, а теко днесе од Грьцех освъцен, же нiкiех Русы несте, а сен те врвы. А тому можахом се смаяте, яко бяста Кiморiе, такожде це нахше, а тiто Ромы трясяi а Грьце розметще, яко прасете устрашены

Дощечка 6е То счастье по сути очень переменчиво, потому что каждый день был таким ясным. И засуха была у нас знойная. Так жатва не уродилась и оттого пошли в землю иную. И там задержались. Порабощена была Русь Грецией и Римом. И те шли по берегам морским к Сурожу. И там основали Сурожский край, потому что тен есе сурен дате бо Кыеву (тот очень солнечный даже больше Киева). Это творение не доброе, а злое и противное. И тогда первые варяги пришли на Русь, а Аскольд силой погромил нашего князя, а после того… Аскольд, а позднее Дир уселись на него как непрошенные князья. И те княжили ноща ношей над ними (ним) до исто бенщете вутце а семе го кострищ хранящ го Огнбга дому тому (истинным Отцом, а семя его хранят кострища – дома Огнебога) и отвернул лик свой от них, потому что были их князья от греков крещены. Аскольд – тёмный воин, на днях от греков освящён, которые никакие не русы, а воры. А потому можем мы смеяться, когда были кимерийцы, они также наши, а те ромеи тряслись и греки были разметаны, как поросята напуганные.

Дощечка 7ж А ту хом ведъте iмахом, да сен збiряе род Руськ до десънце, а десънце до сты, а да тая напдяшеть о врзех, а пiметь е главе ева одтрчеца. А тамо злая поленшеть, да звеже хiснiцы та ядщя созденхноуть. Тещашуть рiеце велке на Русъ, а многа водае журшесть спъва стародавня о ты болярi, яквы не сен бояща до поль Годе iдшя, а ляты многа сен прящя о волнесть Руську. Тiто Славне нiщо берьгьшя, а нi жiвоты сва. Тако рце о нье Берегынья, а бiеть крыдлема МатырьСваСлва, а жешеть о тые потомiцъ, якве нi Грыцiом, нi врянзем не пода. Жещеть тая Птыця о грдынiех Борусеньштех, якве од Ромiе падща, колы Данаеве, вендле Троянь валу. А тое простъ трзны легьшя, а Стрiбве iе нве плясащуть об оне плакащесiя за Овсъне, а в зiмiе студiенъ гурлыхащеть об онь же рев ступень. А голомбе дiвонка, а таце жекощуть, яко погiбъша тые о Славiе, а нi оставе земе све врзъма. Небось ма сынове, такожде потомiце, a нi ленщенхом сме тако земе наше варензем нi Грьцем. Ту Зорiя Красна iде до нь, яко жена благва, а млека даяшеть ны в сiлоу нашю а кренпосць двужiл(а). А та бо Зарыне Суне Въстща, а такожде сленхшемо сен хом Вiъстеце комоньска скакщете до закату Суне, або сте управенсте бящ Го члн злат ко нощi. А бящь бъх воуз со влоема смiрнам(а), а влекуцеша по ступе сыне, а тамо бо легнь Суне спате во нощь. А тож, колiбва ден пшiшед ста до вещежъ, а друге скакащець у яве пршедь вещере. А тако рце Суне, же воуз а влы есь тамо, а жде Го на Млещене стезъ, аще Зорiя пролiща в ступьъ позвана Мате, абы сва поспьъшендла

Дощечка 7ж А тот вести имел, да собирал род русский до десятков, а десятки до сотен, а те нападали на врагов и память главе его отсечённой. А там злая напасть полегчает, да возведём крепости да ядщя создадим. Текут реки великие на Русь и многие воды журча поют о тех стародавних воинах, которые не боялись до полей готских идти и много лет боролись за вольность русскую. Те славяне ничего не берегли, в том числе жизни своей. Так говорит о них Берегиня и бьёт крыльями Матерь-Сва Слава и жешеть (рассказывает) о тех потомках, которые ни грекам, ни варягам не поддались. Жешеть (рассказывает) та птица о гордых боруссинах, которые от римлян пали при Данае около Троянового вала. А то просто тризны лёгкие и Стрибог их пляшет, о них плачет осенью, а зимой студень гурлыхащеть (трещит), о них же ревёт метель. А голые девушки танцуют и плачут о погибших со славой и не оставивших землю свою врагам. Небось ма (Небось имеем) сыновей также потомков, a нi ленщенхом (а не отдадут) сами так землю нашу ни варягам, ни грекам. Та заря красная идёт к ним, как жена благая, и молоко даёт для силы нашей и крепости двужильной. И та Заря солнечная – вестница и также слышим как вестник конный скачет до заката Солнца ибо стал он управлять златым челном к ночи. А был божий воз с волами смирными и влёкшийся поступью сына, а там легло Солнце спать на ночь. И также когда день придёт снова, повторно скачет он в Яви до прихода вечера. И говорит Солнце, что воз и волы там есть, и ждут его на Млечном Пути, который Заря пролила из ступы, когда спешила на зов Матери.

Дощечка 7з Тако рцъмо сме, же iмахом красная вънце Вiре наше, а не iмахом цызя добiратесе. Ту кнез наше речще, же iмахом iте до ясуне болярыве, а бехом сме то ухранялы одо вразе побенсть. Рано а поздънь щас буде оконцiя позд тъ, i да iмехом сыла нашiя по ступьъ. Матырь Суне сва строенiя а крыдлева обаполе розерщена. I тъла ве средьцi а глава ясуне на рамена Го вовендце славне, якове не ленщешуть в сенщiъ главе своя ясуне, а убреготь iу до ова дне. Колi бо i Щеху iде до закату Суне со вое сва, а Хрвать берiяй све воя тодь iна щесть. I Щеху селенше з Русева. А тако з не одъленцiя земе, а с нiхма утворе Русколане. Кiй бо усендесе о Кыiве. А тому сме хом подлегце. А з нiм до целе сен Русе стрящем сен. А тако будьва ны iна сыла. Не iдехом онi, а со Русь, понежде тая есь Мать наше, а тако сме дъцштi eie, а бедехом до коньцы о Ню

Дощечка 7з Так говорим сами: имеем красный венец веры нашей и не должны к чужой добираться. Это князь наш говорил: «Должны идти к Ясуни воинской, и будем сами охраняемы от вражеских побед». Рано или поздно наступит конец времени, после того и да будем мы иметь силы идти. Матерь Солнца свои строения крыльями по обе стороны прикрывает. И тело в середине, и глава ясная на плечах её в венке славы, которую не отдадут во тьму главу свою ясную, а уберегут её до того дня. Когда и Щек идёт на закат Солнца с воинами своими, а Хорват берёт со своих воинов, тогда иная честь и Щеку, поселившемуся с руссами. И так с ними одолели земли и с ними основали Русколань. Кий уселся в Киеве и ему сами пошли в подданство. А с ним до целой Руси строящейся. И так были мы иной силой. Не шли они и на Русь, поскольку она есть Мать наша, а мы сами её дети и будем до конца с ней.

Дощечка 15а Се СтарьГраде понехще, iдьшя до Iлмер езера i тамо утворяй грд iнь Новь. I тамо пребендiехом. I ту Свргьi, первiе ПраЩуре молiхом сердi Рожетець крынье. Препросiхом i то Дубо, Крень, Хллеб нашь Сврг, iже твряй Свент. Бг есе Свенту, i Бг Прве, i Яве, i Наве. Се бо iмяхомь Оны во iстьву, i се Естьва нашiе преборящеть сылы потьеместе i Блгу венде, якожде ПраОцы обенде твряй о семь. Ведя Жртвы о Комонiе Бiеле, i ызыдощьша одь крае СедьемРецштя о горе Iрштя i Загъгря, обентьщя вiек. I такова понехщьша, iде на ДвоеРiеце, i ръзбiяе о тьi комоньствем свыемы, i теще до земiе Сiрштiе, i тамо ста, i пождiе. Iдьща горыма влкiма, i снеiезiема, i ледьiма, о теще до стенпы, i тамо бендещь со стадiе свы. I Скуфе бя се прьва Праве одрщена. Оце нашie ПраОце дрьжящя о Наве прiе влiцеiе, i сылы даеть отрщете врзе. Небожедь iдьшя о прiе теiе до горя Карпеньстiе, i тамо бяще о щелы пенты кнiезьi, i грдi, i селы огнiщьсте, i трзi влiкеа. I потiестнены бяще

Дощечка 15а Старый город захирел, и идя к Ильмерь-озера там основали город иной – Новый. И там остались. И Сваргу первые пращуры молили сердечно рождающую криницу. Просили у дуба Крень хлеб наш Сварог, который сотворил свет и есть Бог света и Бог Прави, Яви и Нави. Потому что имеем Его во истину, и это естество наше, побеждающее силы тьмы и ко благу ведущее, которое наши отцы обенде (обедни) творили в семь. Принеся жертвы, с конём белым изышли из края Семиречья с горой Iрштя i Загъгря (Ирийской и Загорьем) обентьщя вiек (обходили век). И так уставшие пошли на Двуречье и разбили тех конницей своей и потекли к земле Сирийской и там остановились и подождали. Идя горами великими снежными и ледяными, пришли в степи и там были со стадами своими. И Скифия себя первая Правью нарекла. Отцы наши, праотцов держащиеся, с Навью вели споры великие и силы это давало для победы над врагом. Небожедь идя с войной той к горам Карпатским, и там были с целыми пятью князьями и гордыми. И сели огнищанами с тревогой великой. И потеснены были.

Дощечка 15б о Годiе, кыа седущiе до зходжiна Сунiе, i отуде iдь до Сунiе до Нiепра рiка. I ясьмо тамо Кые оутврждень грд, яке обытеваце Слвне рдi iне. I тамосен оселещесе i огнiще твряе Дубу i Сънпоу, якевь есе Сврг ПраЩоурь наше. I се крать налiезе на не врг новь ос зес ще, iжь крве Слвнех пiяйщь. I се рате сва устрмi Кые на не. I зряйщi ве Сврзе вое тыа, Перуньште вое, iжде се врьгоща на не i потрщяе сылу iee. I до ньге ртсрще покажете заде оньа. I се племено он(е) Езьва налiезе iно на не, i сiещя бя влка, опхiждено iа до послiедь. I нашiе рате зряйе то рiек ста I Бзе нашiе жденоуть врзе нашiе. Се бь те Вышень грядеть на облцiех до ны i рщеть Дiте грядетесе градь вашь i крiепiесте iе, абiе бендiте отцiены о вiесна iньа врзе, i борба ваше бендiе зура i крiпка. I то Сварг Мене посшлеть до вы. Се бо тье iматiе сылы небесня о шоiе i о дiесны вашя. I такожде рцiеХ о вы, не бржещете о Бзiех, i такьво есте саме пред врзема

Дощечка 15б готами, которые сидели на западе, и оттуда пошли навстречу солнцу, к Днепру-реке. И там Кий основал город, в котором обитали славянские роды иные. И там поселились и огнище творили Дубу и Снопу, который есть Сварог пращуров наших. И многократно налезал на нас враг новый, кровь славян пьющий. И рать свою устремил Кий на них. И видели в Сварге то воинство воинов Перуновых, идущее на врагов, и уничтожившее силу их. И до нага разбитые, они показали зад свой. Племя Езьва налезло на нас и была сеча великая и унизили их до конца. И наши воины видя то говорили: «И Боги наши гонят врагов наших». И Вышень грядёт на облаках к нам и говорит: «Дети, ограждайте город ваш и укрепляйте его, потому что будете отцiены (окружены) весной иным врагом, и борьба ваша будет яростной и крепкой. Это Сварог меня послал к вам, чтобы вы имели силу небесную с шеей и десницей вашей». А также сказал, что вы не держитесь богов, поэтому будете сами перед врагами. 

Дощечка 18а Се б то зрящете обесва, да iмете Птыцю тую на щеле вашем. А та венде вы до вытеженсте надо врзе. Се бо ях iны сва, а таможде сен одержещете. I ту красоущесе пред ны, а влеце свiетаме до себе. I таква бящете во iнь щасо, яко Руште iдяще со Вендема. I тые хотяе унесте Бозе свы до море, i тамо угнiездесеша. I се градi а пмоля i бястще таможде многа зодыца, яко соуте богансте. I та пмоля украсены соуте злтем i србрем. I многая о се дрвенi Бзе поцтяше удъщете ускусi. I та о се вiедома iным i такожде тыа зрящеще, а задеща на тоа i пеерщешя овы. I таможде не iмящi родiце нашiе покое. Те се Орабi ходящеше до те, а трзящеше на трзещех о богъствы та, i таможде оуседше отрце одерене дащетсе. I та земе повiеда есще мрзъсте пре i злыа оужiве. Се б то мы одендеща о горех Карпеньстех до Кыа, i тамо бяхом такожде вряждене о злех язецех. Се бо пояхом, якось мы Русе о славнех днех сех. А iмiемо спевы тыа од Оце нашiе о крастем жiтбе во ступях, а о Славiе Оцев. Се бо вiеводо Бобрiеце ведштеi Русе до Голыне по смрте обрятщь чiн Пероунь i хрiябре гордiнстве. То не запомыньмо овеждеа, якожде есьме сынi Оцев нашех, да iмiемо любве до памяте iех. А рцехом оне, якожде бяще оны сылоу нашеу, а сыла та iде до ны од iех, жню ле вънiемо, але вiену тягнехом. Рцiехом есьме

Дощечка 18а Глядите в оба и имейте Птицу ту на челе вашем. А она ведёт вас к победе над врагами. Потому что сами вы иные и так её одержите. И ту красоту перед нами и влечёт светом к себе. И так было в иное время, как русские, шли с венедами. А те хотели унести бога своего к морю и там угнездиться. И города и молельни там много строили, потому что богатыми были. И те молельни украшены золотом и серебром. И многие древние боги повержены были искушением. И это было ведомо иным и также они видели и завидовали на то и прельстились этим. И там не имели наши родичи покоя. Потому что арабы, ходящие к ним и торгующие на торжищах богатством тем, и там усевшиеся, отроков в рабство отдав. И та земля поведает, какие ещё мерзости и зло она пережила. Когда мы отошли от гор Карпатских к Киеву и там также враждовали с злыми язычниками. И споём, что мы русы об этих славных днях. И имеем песни те от отцов наших, о прекрасной жизни в степях и о славе отцов. Воевода Боброк вёл тех русов до Голуни, чтобы смерть обрести по чину Перунову и храбрость гордую. И не забудем никогда, что мы есть сыны отцов наших, и имеем любовь к памяти их. И скажем им, что они были силой нашей, а сила та идёт к нам, жатву ли собираем или снопы везём. Скажем так.

Дощечка 18б о Тiех, яковi гобзяхуть о ны. I се не iмяхом молбiтце, i ряхо мотва опре студнiе а роднiцi, iдеже вода жiвя теце. I тамо волба iе, i влцi хiцне не ходящеть о те. А се Олдореху щасе воспомiньемо iтые. Се зва жрвець, яква не iме радехом о Бз тепен есь, а словесо не држешеть. I красене нашя бере нагло а хiтщая. I та овездева межде ны распре о бiтiсе за Годю. I то пжежiхом, а бысте по Годi. А тыа веце правiхомьсе од роды i кнезе. I се княз Борьвлень, яковь iжде оборе Елане у бренгы морстi. О пре iдьмо на заженть тоу, i тамо рiяхом скотя. I Скуфе дiеяхом попасете скотя во стенпех. Се б то буде о ны. I таква Грецьколне седнешiя по новiе, i грендiща грды, i злобясе на ны. О тем щасiе iдяхом проще до полнощiе, а тамо быхом два сты лента. I тамо сьме i есе соуте од щас теiех до нынь. А в днесе iмяхом iна князе Борьвленя, правнуце о дяды свео, i тое реще Iдящете до полоудне на Грецьлане. Грець бо междоу Еланеоу племе себетно, а трзе iмiяй о ны в стнпiех о скоть нашоу, а хощя берате она задаре. I то iмяхом она стрщете о новiе до морiя, а гонiете до сва краiе, якожде Руська земе iе се, а Руська крев о та земе сен лiящешете до поде. I та пiяще кревь нашюy. А ны надежете iма бенте. I ту бранiхомь о вся дне, якову трмемхом

Дощечка 18б о тех, которые заботятся о нас. И они не имели молелен и молились около студёных родников, откуда живая вода течёт. И там волшебство есть, и волки хищные не ходят к ним. И это мы вспоминаем от времён Олдореха. Он звался жрецом, который не радел о Боге и теперь слово не держит. И красавиц наших брал нагло и хищно. И поэтому происходила между нами распря из-за готов. И то сожжено было после готов. В том веке правились мы от родов и князей. И князь Барвлин, который когда-то поборол эллинов у берега морского. С войной шли на поля те и там разводили скот. А скифы давали пасти скот в степях, потому что были с нами. И так Грецколань сегодня снова возводит города и озлобляется на нас. Тем временем пошли мы на север и там были двести лет. И там находимся мы с тех пор поныне. А вчера имели иного князя – правнука Барвлина и пошли на юг, на Грецколань. Потому что греки между эллинами племя особенное, и торги имеет в наших степях со скотом нашим, и хочет брать его задаром. И должны мы их разбить снова до моря, и гнать их до своих краёв, потому что это есть русская земля и русская кровь на ту землю лилась. И она пила кровь нашу. И нам надлежит её иметь. И эту брань всякий день имеем. 

Дощечка 24а I се грядеть сь сiлы многая ДежБо о помоще людем свеiем. I тако страхы не iмь, понежды древле, яко новы о ны се пецый сте Тые. I ряхом о Нiем, якожде хоще Ть. I се ждiехом по свiе дне о тыем, яко iмяхомь...Се бо Воронзенець бя мiесто, о яковiе усiлiсеше Годе а Русе се бiете. I то гредо бя мало. А такожьде по прiе тое сожегненты прах i пупелы тыа, вiетрiема рострщены обасва полы. I мiесто сые оставлiено. Не божь земiе тая Руска iе. I се не озерещетесе онiе, а не забудеще тею. Там бо крв Оцы нашiех сен лiляще. I такмо семы о Правiе грондiехомь. О то се о Ворензенцiе Слава тiекошеть по Русiем i тыiе сварозе iмуть. I ящете осiемi сылы iмате на конещы сва, одерзете iа о Русе огые. Бо сiе оренгы i руга iмяшуть дате о конензы осве i огненьы слузы. О тыа iмяхомь држете сеще ругу особю, да iмуть ядь i пытву за щасiе свыа до смрте. I слождiехоуть ны. Се бо многiа сленжеще косты свыа оболонiе, якожде за щасе МезенМiру. Тако Антiе (е)сьме. Iмяхомь ущту i Славоу поюще Бозем. I такьвы Славi есьме рщенiе, нiколiжьде просяще, нiжiе Слву рцiехомь. Се бо те молынь твряще омыiехомьсе тiелесы нашя i рцiехомь Слву. Такожьде

Дощечка 24а И грядёт с силой многой Дажьбог для помощи людям своим. И так страха не имеем, поскольку как в древности так и сейчас о нас печётся Он. И скажем о Нём, так как хочет Он. И будем ожидать своего дня с тем что имеем… Воронежец был местом в котором усилились Готы, а Русы были биты. И тот город был малым. И также по окончании битвы той был сожжён в прах и пепел он, ветрами разметан по обе стороны. И место то было оставлено. Мёртвая земля та русская есть, и не увидишь её и не забудешь её. Потому что там кровь отцов наших лилась. И так сами с Правью пойдём. О том Воронежце слава течёт по Руси и её в Сварге имеют. И сможете ею силу иметь на концах копий своих и, одержав её, Русь очистите. Потому что они оренгы i руга должны дать с князьями своими и огненными слугами. И они должны держать сеще (это ещё) ругу особую, да имеют еду и питьё за счастье своё до смерти. И слождiехоуть нас. Многие сложили кости свои оболонiе (вокруг) также во времена Мезенмира, когда Антами были. Будем иметь почтение и Славу поющие Богам. И такое Славы есть речение – никогда не просим когда Славу произносим. И перед тем как молитву творить омоем тела наши и речём Славу. Также

Дощечка 24б пiймо суре пытвоу о Славоу ту пентекраты дено. I огнiцы узгнехомь о доубы. I тако Снопа влецiемо, а рцiемо хвлу Оне. I сьме ДажьБовы внуще i не смiехомь нехатiе Славы нашеа. За вiецы се бо Антiе бяхомь по Русколaнi. I дрiевле бяхомь Русе, а пребендьехомь оны...Се о Волынь iде опред ех i бые врзе, яко xopoбря (iа) есе. I та Волынье первыще родо есе. I се осереньцесе овыа i Антiе МезенМiру одержещеть побiеды о Годiе i рострщешеть на обы. I се понi ех текоста Егуны о крве Славныех жадящесе, i та борба зурiва бя. I се Годе сообратiшя со Егуньшты i снема на Оце нашiе налiезе. I бысте розбiена i ознiценя. Се бь те iдьщя Обрi на кнензе. I забые гы. I се сыне моря одыдiе од Русе. Се Бзе Русы не брящешуть жртвы людьскеа, нiжiе жiвотня, eдiнie плодя, овощте, квiеты а зрна, млеко, суре пiтноу о травiехо збрадженоу i меды, нiколiжде жiвю птыцю, а не ренбы. I се врязе i Еланште Бозм даяшуть жртве iню i страшноу, чоловiещноу. I то не iмяхом дiяте, яко сьме ДажБове внуще i не iмяхом кращете за iне стопы чюзема

Дощечка 24б пьём сурью-напиток со Славой той пятикратно на день. И огнища возжём из дубов. И так Снопа величаем, и речём хвалу Ему. И сами Дажьбоговы внуки и не смеем хаять Славу нашу. За века до этого Анты были в Русколани. И издревле были Русами и пребудем ими… Это Волынь идёт впереди их и бьёт врагов, потому что храбрые они есть. И волыняне – первый род есть. И когда осереньцесе (осеренилось, снег покрылся настом), они и Анты Мезенмира одержали победы над Готами и разбили на обоих. Но помимо их текли Егуны (Гунны), крови славянской жаждущие, и та борьба суровой была. И готы собрались с гуннами и с ними на отцов наших налезли. И были разбиты и уничтожены. И те пошли на обров, на их князи и убили его. И синее море отошло от Руси. Боги русов не берут жертв ни людских, ни животных – только одни плоды, овощи, цветы и зерно, молоко, сурью питную с травами сбраженную и меды. И никогда живую птицу и не рыбу. Это варяги и эллины дают жертву иную и страшную – человеческую. И этого мы никогда не будем делать, потому что мы Дажьбоговы внуки, и идти по иным стопам – чужим. 

Дощечка 29 Себ то трщехомь об онiе оiегды, i да iде слво нашiе о Правдiе, i такво... обрiещехомь Првду. I се рщехомь од старiе словесы, яковы iстещя од Оце нашiе, iжь бо бяще сылне. I то iмяхомь вржешетесе до бразды iех i тако потращете до оне. Се бо Асклд iде со врязе све до ны. I се Асклд iе врг нашо. Се рце намо, яко вде о захць нашiе, i лже, якожде iесе врг досете, яко Грьек. I се Асклд iесе вряг оруждень про гостiе i Еланстiе хрянете, iдежде iдящi суте до Непря рiеце. I се Асклд прiдще до ны со Кнудiем о два сет лiяты по Алдорiеху i хощешеть првете ны. I се Дiрос Еланесть орце смiере осьва. I се нас тлесе преждiе ове. I се Асклд овраждете Дiроса, i iесе онь iедень на мiсто то. I такожде е врг нашь. I не хощаехомь iе, якожде врга. Старе рещене повядоуть ны, якожде прiдьша на Русiе iнь Асклд, i яко бендьще трiе Асклдi врзi. I тые врязi себе жрiяхоуть, i не соуте нашiе, нiжде цiзы кнзiе, яковы не соуте кнзе, тжде вое простiе, i сылоу похыце владстве об овыа. I се Ерек iдье. I спомыньемо, якожде Роместе орлi...пораждiене бяще од дiеды нашiе на устю Данаiевоу. I се Трiань налiезе на Дуленбе. I се дiедове нашя, iдощя на лiегы онiе i розтрщеща iех. I то беньще о трiе ста лете до нашiе доба. I сiе iмяхомь држете о паменте. I се не даiяхомьсе до Ереку, яко сьме не дахомь i прежды iнiем. Iмяхомь кнезы све, а ругу iем дахомь, а дащехомь до концiе. Нi Роме, нi Еланштiе не владнещете ны. I такожде пребендiехомь. I се Дуленбiе рiещяшуте о ныi, якожде семе братарiе о ове. I то iесе iстьща правда, якожде тещяшуть оны одо iедiна коренце, якожде iсьме. I се взпомыньемо, якожде Троянь бя одо дiеды нашiе рострщень. I легы iе одерене бряте бяще до поль нашiех, i тамо труждещесе про ны десенте лiяты, i опущене есе од ны. I се Ромiе рекощуть, яко сьме врвы. I се Грьцiе рiекота обаполы, яко сьме врвы. I то iмящуть одва хiсенсть. I оба двiе жадящутьсе на земы нашя. I се земь iе, якожде взему iе мечем i крве. I та iесе земь. I се Трыань бещ за пенте сты ляты до Годiе. I такожьде днесе рцiехомь, якожде волка нашя не престанiе до концiе жiтьбы нашiеа. I се достоiхомь пратесе о жiтьбоу нашю мещема. Се рiещеть вамо Хороугынь сен од Оце Хорьiге. I се есе просiць вашь о Бзехь, якожде даяшуть Оны вамо сылу i владнесщь на земе вашю. Околiены сьме о вразiех, i прящехомь. Се бяща Вронзенец рiека i градь ба. I тамо Оце нашiе розтрщашхоу Годе. I тако смье розтрщашехомь врзе овы. Се собеньствы све одяхомь i рцiехомь, якожде бенде iнь щас на не. I тамо МатрьСваСлава пшедь нам вдеть, якожде огень дашеть ПраЩуром нашiем. I се Щуре нашiе ве Сварзiе рядящутьсе о ны. Се бо Пытере Дiяiе молi о ны. I се Оре зрiящеть на све людь. I cе не можшаехомь врнетете тылы сва врзiем. Се бящ в щась онь Дiрось. I се бящь Гьреколанець, i тьi посщезне. I прiде на не Асклд i Ерек. I то молiхь Бзе позбавiте Русе о злы тая

Дощечка 29 Потому что говорим о них иногда, и да идёт слово наше о Правде, и так… обретём Правду. И это говорим старыми словами, которые истекают от отцов наших, которые были сильными. И должны войти в бразду их и так дойти до них. Потому что Аскольд идёт с варягами своими к нам. И этот Аскольд – враг наш. И говорит нам, что, мол, для защиты нашей и лжёт, потому что есть враг, как грек. И этот Аскольд есть враг, оружие для гостей и эллинов хранящий, которые идут к Днепру-реке. И этот Аскольд пришёл к нам с Кнудием через двести лет после Алдореха, и хочет править нами. И Дирос – эллин говорит: «Смиримся с вами». И нас тлесе преждiе ове (и нас убил прежде его). И Аскольд сбросил Дироса, и пришёл на место то. И также он есть враг наш. И не хотим его как врага. Старые предания говорят нам, что когда придёт на Русь иной Аскольд, то будет три Аскольда врага. И те враги се6е жертвы приносят, и по сути не наши, а чужие князья, которые и не князья вовсе, а простые воины, силой похитившие власть от них. И Ерек идёт. И вспомним, как римские орлы… поражены были дедами нашими на устье Дуная. И Траян налез на дулебов. И деды наши, идя на легионы его, разбили их. И это было за триста лет до нашего времени. И это должны держать в памяти. И не дадимся Ереку, как не давались и прежде другим. Имеем князей своих и ругу им давали и будем давать до конца. Не римляне, ни эллины не владели нами. И такими пребудем. И эти дулебы, говорящие о нас, что сами братья с нами. И это есть истинная правда, ибо идут они от единого корня, что и мы. И вспомним, как Траян был разбит дедами нашими. И легионы его были взяты для работ на поля наши и там трудились для нас десять лет и отпущены были восвояси от нас. И римляне говорят как воры, и греки говорят также как воры. И оба имеют одно шатание. И оба желают земель наших. И эта земля есть, потому что взяли её мечём и кровью. И та есть земля. И Траян был за пятьсот лет до готов. И также сейчас говорим, что если волк наш не перестанет до конца жизни нашей. (?) И это достойно бороться за жизнь нашу мечами. Это говорит вам Хорогин, который от отца Хорива. И просит вас о Богах, потому что дают Они вам силу и право владеть землёю вашей. Окружены сами врагами – и боремся. И была Воронежец-река и град был. И там отцы наши разбили готов. И также будут разбиты враги другие. Всё своё на себя оденем и скажем, когда будет иное время на них. И там Матерь-Сва-Слава пошьёт нам одежду, которая огонь давала пращурам нашим. И эти пращуры в Сварге радуются о нас. Потому что Патер Дый молится о нас. И Орий смотрит на своих людей, и не можем повернуть тылы свои врагам. И был в час тот Дирос, и был грецколанец, и те исчезли. И придёт на нас Аскольд и Ерек. И молимся Богам об избавлении Руси от того зла.

Продолжение здесь

"Половина французов висят на деревьях". А "Правый сектор" вообще расформировывают
  • ATRcons
  • Сегодня 10:19
  • В топе

Когда утром 15 апреля хорошо прилетело в Славянск, куда накануне, по слухам, прибыло в районе 100 французов - "артиллеристов" и "консультантов", известный координатор николаевс...

"Евреи — нация львов". Израиль сбросил маску жертвы

Гилад Эрдан, постоянный представитель Израиля при ООН: «Эта атака пересекла все возможные красные линии, и Израиль оставляет за собой право ответить. Мы не лягушки в кипящей воде ...

"Это пустые полки, просто пустые" - прогноз для России уволенного сооснователя ВШЭ. Констатация "катастрофы"
  • Beria
  • Сегодня 12:05
  • В топе

Один  из  основателей  ВШЭ (с  2023 уволенный),  экономист  Игорь Липсиц,   свою  кандидатскую  защитивший  ещё   при Брежневе,  а ныне ...

Обсудить