Нововведение в редакторе. Вставка постов из Telegram

Велесова книга ч.5 (продолжение)

1 714

Предыдущая здесь

Дощечка 9б Прiдощ(я) iа iз Крае Зеленя о моръ Годьско, а тамо пототщешя Годъ, яква намо путе преткавящя. А такосе бiящехом о земе теа о жiтнъ нашя. До те сва бяща Оце нашя о бръзъх море по Ра рнецъ, а со влiка трудноще по нъ правеще сва людiя а скотя на онь бръг. Iдьщя Дону, а тамо Годе вiдяй. (I) шедь до полудне а Годьско море вiдяй, а Годе iзмещену протiву сен бе статiся зряй. I тако нуждъ на сен бiя теа, про жiтiю а жiвытва сва, якожде Iегунште бяша по стопъх Оцеве, а налезе на не людя бiаху а скотя берущя. А тако род Славень тъкшя до земе, iндъ же Суне в ноце спяшеть, а камо травi многа о луце тущна, а рънце ренбы пълiъна, а камо нiкiй не умре. Годь бо бяща еща на Зелень Крае, а малоу предi Оце iдущя. Раi рьека есь влiка i одъляшыть ны оде iна люды, а теще до море Фасiсте. Ту бо муж роду БелЯру iде по ту страню Рая рьекы, а упрезi тамо Сiньсте, iдущя до Фрянжец, яко Iегунштi суте на острове свы, а пожедяшут госте, да оберуть iе. Бя то за полусты ляты Алдоръху. А iесще древе она бя род БелЯров...сыльнiмь. Егуiштi госте оденiщасе за муже БелiЯру, а ръкоща, яко дае му стребро за то, а два комоне злата. Iдяху iндъ, а iзстеще грозе Iегунсте. А тако мiмо iдяху Годъм, якве суте такожде зурiве на Прядьво i на Нiперы. А комонъзе iех нъсте пощестен, а дваще дано беряй. То бо госте текунеща ны, он поврташя до земе Сiньсте, а не прiде уж нiколiбва

Дощечка 9б Придя из края зелёного к морю Готскому, там разбили готов, которые стояли на нашем пути. И так бились за землю ту за жизнь нашу. До того времени бились отцы наши на берегу моря у Ра реки, и с большими трудностями через неё провели своих людей и скот на другой берег. Идя вдоль реки увидели готов, шедших на юг и Готское море увидели, а готы разместились против и стали смотреть. И так нужда была тогда в жизни, когда iегуншти* (готы?) по стопах отцовских налезли на нас людей убивая и скот забирая. И род славянский ушёл к земле иной, где солнце в ночи спит, и где травы много и луга тучные, и реки рыбой богатые – где никто не умрёт. Годь (год) были ещё в зелёном крае и слегка пред отцами идущие. Ра река есть великая, отделяющая нас от иных людей, а течёт она к морю Фасистому (Каспийскому). Муж рода Белояра идёт на другую сторону Ра-реки и предупреждает там Сiньсте (китайцев), идущих к Фрянжец (Фрязям), которые по сути Iегунштi* на острове своём, поджидающие гостей и обирающие их. Было это за пятьдесят лет до Алдоръху (Алариху). И ещё, дерево рода белояров было сильным. Егуiштi (египтяне?) гостившие, платили за мужа Белояра, и говорили что дают ему серебро за то и два коня золота. Уходил, и истощил грозу иегунскую, а также идя мимо готов, которые также смотрели на Припять и Днепр, конницу их разбил и уничтожил, и дважды дань брал. Потому что гостей, идущих к нам, он повернул к земле Синьской (Китайской) и не придут они уже никогда.

*Iегуншти,  Егуiштi - эти определения трудно поддаются расшифровке. 

Дощечка 10 БогуМiру бо Бозе даяшуть благы земная, а темо сме не iмяхом. Се...яко намо бя iнь...А старце о родi оберещехом, яко комонъзе, iжь од щасы старi суте наше вуце. Наiмяхом раз все...То бо бящi комонъзе долгы щаса. Тiе о Грьце не зведщя, а с(та) тае до конць, яко обенстве муже. Томужде од роднье iмяхом давате до потомьщъ iех, або тiе правiщiте ны...А по БогуМiру бяща Орiе со сыны сва. А колiбва Iегунште велiка прю тъяща оутвореня велка земе све, а тако iдьща вон отуду до Русе. Нынi бя iнь щаса. Iмемо се брате за ужь, дя а тенгнуте до преду, а не боде жещено, якосьмо оствяхом земъ наше, а аяхом iнi, ано да жещуть, яко сьмехом прящехом влiцъ о себе. То Боурусiце не оставiще сте Грьцi на земе вашю, а перьiстесе обоню...О те щасьi Ра рьце быте кромътены о iны земе, а днесе возжядiщясе врзе нашя на ны, а iмемо се прящете о внуче нашiя, да удржъхом ступе нашя, а не дахом земе iнам...Тако бо iмяхом iнако творящете, а не палте дубы о поля сва, нiж сънъте по тъх, а жяте жню о понелi, якобо iмяхом ступе травьня, скотi водящете брегоущя она ото вразех

Дощечка 10 Потому что Богумиру боги дают блага земные, которых мы сами не имеем. Это…как нам было иное… А старших в роду выберем конных, как в старые времена наших отцов. Назовём раз все… Потому что были конные долгое время. Те о греках не ведали, и стали они до конца обнищавшими мужами. К тому же от родни имели давать потомкам их, кабы те правили нами… А после Богумира был Орий с сыновьями своими. И когда Iегунште великую войну затеяли, стараясь сотворить великую землю свою и идти оттуда на Русь. Ныне – другие времена. Должны это брать за данность и тянуть до предела, и не будет сказано, как оставили землю нашу и ушли в иные, но будет сказано как сами воевали с собой. То боруссы не оставили греков не земле вашей, а двигались упорно… О, в те времена Ра-река кормила иные земли, а сегодня возжелавшие захватить наши земли враги наши и будем воевать за внуков наших, да удержим степи наши, и не отдадим землю другим… Потому что по-иному возделываете поля свои, не жжёте дубы на них, лишь сеете на них и жнёте, потому что имеете степи травные, скот водите, и бережёте их от врагов.

Дощечка 11а Се бо ящете первiе ТрiГлву покланяшете. Се яхом, a i Тму влiкоу Слву поящехом. Хвалiхом i Сварга, Дiда Бжiа, якожде Тено есе Родоу Божьску Нщельнiко, а всенску рдоу Студiц вещен, яковво тещъ в летъ од крыне Сва, а воозме нiколеже не взмрзе. А тоя воде жiвен, це пюще жiвiхомся, доконе не преiдехом, якожде све ко Нему убендехом до луце еГыех раяйстiех. А i Бгу Перневi ГрмоВрзецу, а Бгу Пре а Боренiа. Орцъхом Жiвента Явлены(а), а не преставате Колiе врщате, акiй ны венде стезеоу правоу до бранiе, а до Трiзнене влiка о вся павщя, якве же iдоут ве жiвен те въщнiе по пълку Пруныу. А Бгу СвентоВiдю Слву рцъхом. Се бо ста Бг Правiе a Явiе. А Тому пыема песынiема, яко Свт есе. А чрезь Оне вiдяхом Свiет. Зрящете, а Яве быте. А i Тоi нас о Навiе убрежешет(е), а Тму хвалу пъiемо. Пъехом плясасщете (е)Му, а взывахом Бгу нашiему, якожде Тоi Земе Слонце Суне нашю а Звiездi, а Дрезац а Свт Крiепцъ. Творяцете Слав СвiентоВiдiеве влку. Слва Бгу нашiему. То бо скрыбецете сердiе нашiе, а се сме хом одркохом сен одо злыа дъяня нашiя, а Добру тецехом сте. Се бо отрце пущенiемо обыймесе. А ръещете Се Утворяйще. Се бо Нь вiедъте, о (о)уме ръзтргнещешi, о поцый сте. Се бо те умiемо. Се бо таiна влiка есе, якожде i Сврг Перуно есе, а СвентоВенд. Тые Два есьва одържены о Сврзi, а обаполы iа, БiелоБг а ЦрнъБг сен пероуте. Се iтые i Сврг држещете, абые она Свнту не обыть пъврзещену.

По тые обасва Хърс, Вльс, Стрыб держетесе.

По за нь Вышень, Леле, Лiетiц,

Дощечка 11а Потому что ящете (имеем) вначале Триглаву поклоняться. Это делали, поэтому великую славу поимели. Хвалили и Сварога – Деда Божьего, от которого произошли все роды Божеские из ничего, и родил Вселенский источник вечный, который течёт в Лету от истока своего, и который никогда не замерзает. И той водой живой пьющие живились пока не приходили сами к Нему к лугам его райским. И Богу Перуну – громовержцу, Богу войны и борьбы, Отцу жизни явленной, не перестающему вращать Коло, ведущее стезёй правой до брани и тризны великой обо всех павших, которые идут в жизнь высшую по пълку Перуна. И Богу Световиду славу рекли. Потому что это Бог Прави и Яви. И Ему поём песни как свет есть. И через Него видели свет. Видящие в Яви пребывают, и Он нас от Нави уберегает и Ему хвалу поём. Пели, плясали Ему, и взывали к Богу нашему, который Землю, Солнце, Луну и звёзды держит и свет крепит. Творим славу Световиду великую. Слава Богу нашему. И если ляжет камень на сердце наше, то мы отойдём от злых деяний своих и к добру потечём, потому что рукой Его защищены. И говоря это – делайте. Но не ведаете умом разбросанным о полноте всего. Се бо те умiемо. И это тайна великая есть, как и Сварог – Перуном является и Световидом.

Двое держат Сваргу, и оба есть – Белобог и Чернобог. После тех двух – Хорс, Велес, Стрибог. За ними – Вышень, Лель, Лиетиц.

Дощечка 11б

Радогщ, Колендо а Крышень,

i се отва Удрзец Сывый, Яръ а ДажБо.

Се бо iны суте Бiелояре, Ладе, Коупало,

Сънiц, Жiтнец, Вънiщ,

Зрнiц, Овсънiц, Просiц,

Студець, Ледiц а Лютець,

i по та Птiщец, Зверенц, Мiлiц,

Доздец, Плдец, Ягондец,

Пшелiц i Ръстiц, Кленчiць,

Езеренц, Вiетрiць, Сломiць,

Грiбiць, Ловiщь, Бесiедiць,

Снiезiць, Странiць, Свентiць,

Радiць, Свiетiць, Крвiць,

Красiць, Травiць, Стеблiiць,

а за се соуте Родiць, Маслiеiць, Жiвiць,

Вiедiць, Лiствiць, Квiетiць,

Водiщь, Звездiць, Грмiчь,

Съмiщь, Лiпець, Рыбiць,

Брезiчь, Зелiнць, Горiць,

Страдiць, Спасiць, Лiстевеврзiць,

Мыслiць, Гостiць, Ратiць,

Странiць, Чурць, Ръдiць,

а ту бо осва ОгнеБг Семьорегельi общя, яро, брзо роздено, ощiстъ.

А то соуте ТреГлвы обща.

А се сва оНiе оде. А тужде отроще одевързещешi врата оня, а вейдешi в(о) онь. То бо есе красiен Рай Славьсекi, а тамо Ра рiека тенце, якова одълящешеть Сврьгу одо Явеi. А ЧенслоБг утце дне нашiя, а рещеть Бъговi ченсла сва. А быте дне Сврзеню, нiже боте ноще, а оусноуте. Ты бо се есе Явскi, а Сыi есте во дне Бжьстiем. А в носщо нiкiй есь, iножде Бг ДiдДубСноп нашь. Слва Бгу Перуну ОгнКудру, iже стрълiе на врзi вьрзе, а верна предведе во стьзъ, поневжде есе Тые въiньм честь а соуд, а яко ЗлтРоун Млств ВсПрвдьн ест

Дощечка 11б

Радогощ, Коляда, Крышень,

а от них – Удрзец Сивый, Ярило и Дажьбог.

И иные по сути – Белояр, Лада, Купало,

Сенич, Житнич, Винич,

Зернич, Овсич, Просич,

Студень, Ледич и Лютич,

И за ними – Птичич, Зверинич, Милич,

Дождич, Плодич, Ягодич,

Пшелич и Ростич, Кленчич,

Езеренц, Ветрич, Сломич,

Грибич, Ловищь, Беседич,

Снежич, Странич, Свентич,

Радич, Светич, Кривич,

Красич, Травич, Стеблич,

А за ними – Родич, Масленич, Живич,

Ведич, Листвич, Кветич,

Водич, Звездич, Громич,

Семич, Липич, Рыбич,

Березич, Зелинч, Горич,

Страдич, Спасич, Листевеврзич,

Мыслич, Гостич, Ратич,

Странич, Чур, Родич,

А с ними Огнебог Семарглов обще быстро, раздельно ощiстъ.

А Три Главы общие.

А сами они – одни. И тут же открывают они врата, и войдёшь в них. И красен Рай Славянский. И там Ра-река течёт, которая отделяет Сваргу от Яви. А Числобог учитывает дни наши и говорит Богу числа свои. И живём мы во Дне Сварожьем, а когда наступает Ночь – засыпаем. Потому что ты Явский, и существуешь во дне Божьем. А ночью никого нет кроме Бога Дид-Дуб-Снопа нашего. Слава Богу Перуну огнекудрому, который стреляет во врагов и ведёт верно по стезе, на которой нам честь и суд, потому что Он Златорун, Милостлив и Всеправедный есть.

Дощечка 12 iаг Аще Сурi сяшете, поемо хвлу БгОм а Огнiщу Перуню, iже есь ръком Потятiщ на врзi. А рцемо влiка Слву Оцъм ншiм Дъдом, яковi соуте ве Сврзе. Прщемо тако трiще, а iдемо стд ншiх ведмыа на трвiе. Колiбо вестi iа на iнь ступе, iдемо ъст(i), i по дроузе хвлу Бзем вознсяще Слву пьяхом, а тако до плдне, а рщемо Слву влiку Хрсу ЗльтРнo i Коло Вртящу, a суряну пiемо, а тажде до вщере. А по вщере, колiбо ожде огнщi сльжена заждiемо, а Слву вьщерну пьiемо ДажБу нашы, iже рекомее Прадi наше. I ецымося очiсте бытi. А мовлена творяше iдемо до сны, а тамо влiка необясь ны

Дощечка 12 Когда Солнце сияет, поём славу Богам и Огненному Перуну, который ведёт нас на врагов. И речём великую Славу отцам нашим и дедам, которые находятся в Сварге. Просим прощения у них трижды, и идём к стадам нашим, пасущимся на траве. И когда на неё ступаем и идём есть, по дороге хвалу Богам возносим и славу поём, и так до полудня. И речём Славу великую Хорсу златорунному и Коло вращающему, и сурью пьём и так до вечера. А вечером, когда огни огнищ зажигаем – Славу вечернюю поём Дажьбогу нашему, который рекомее Прадi наше (расчёсывает пряди наши). И этим мы очищаемся. И молитву творя идём ко сну, а там влiка необясь ны (в великом необъятии мы).

Дощечка 13 Се бо умная iзверзец хоробря оукрепе, а тые iдще до Суне всходящее, обапола рiеку зряце. I тамо съдша, якоа МтреСваСлва ржеце. А Та обасва крiдлема освяжде она, i такожде брящеше земе тую, а бранете оню о дасуне а Гунште, якожде Го тiем обрацете стрела сва а меще отоцена

Дощечка 13 Умные и звериной храбростью крепкие идут к Солнцу восходящему и оба берега реки видят. И там сидят, где Матерь Сва-Слава кричит. И их обеими крыльями освежает она, и также берут землю тую и воюют за её с дасунями и гуннами, а также против готов направляют стрелы свои и мечи отточенные. 

Дощечка 21 Се бо Хьрбер оборенщеть тую сылоу злую обе сенть опыашеньсть вае. Iмiехом себ то урьвы хранящете, i сень хране Бозем ставiехомь. I грядiхомь стiене о дубiе, i за освы щасто по другоу стiеноу. I тамо хранiхомь Бозе нашiех подобы. Iмяхомь мнозiе хранiе о НовуГрду на Волхъву рiецiе. I ямхомь о Кые грдiе по Бго лясiех. I се мяхомь на Волынi Дулебстеi хранiе, i о Суренже на морiе Сурьстiем i Сынiем. I се велька оуразь iе на ны, якожде хране Суреньстiе обыты вразема, i Бозi нашiе о прах тщены валяхуться iмуть. Се бо Рустiщi не iмуть сылы одерзете на вразе воiтенжсте. I се бо iмяхомь урьвы, екожде странмежь, iже iде в нощiе по лiсех, i се урьве одiегы сва на коусе. Такожде Русiце iмяхомь урьвы на русiцем тiелесi. I не брежiехомь о томо, i тщiхомьсе на хранiех Славiте Бозе, якове не прiемлоуть жартве нашiе. Се бо оураздены суте о наше леносте. Леже птыця МатырьСва Славу жеще на ны, i молi насо о техма Оцеву Слву ушещете. I то не iмяхомь дерзесте стате на рате, а i мещема свема брате земе нашю од вразiем отщеноу. Себ то тысенц i трiе сет хранiемо Свенты нашя. I днесе жены нашiе рекщуть, яко сьме благовiе i оутратiхомь розумство нашiе. I семо, якве овча мало передо оны. I не смiмо овлецетесе бранiе, i мещем разете вразiе нашiе. Себ то Коупаль грендеть до ны i рещеть ны, яко iмяхомь стате грде i щiсты телесы i душiе нашiе. I то вргнехомь до стопы Еi есе, абы Хь сен грендл по ны, i насо захрянiщ ведоущь до пре зурiе. I тамосен стахомь бы до Сварзiе лiкы. I се до сеще шедьще, хвалохомь Бозе нашiе о бранiе, яко о мiрны дне. I се бо Коупалiц жеще ны, яко достыхомьсе до она щаса, i бендiехомь о Славоу своу печестены, i такожде со Оцы сопрщастены

Дощечка 21 Потому что храбрый победит ту силу злую, обе сенть опыашеньсть вае (которая опаивает воинов). Имели на себе лохмотья охраняющие и сень охраняющую Богам ставили. И ограждали стеной дубовой, а за ней часто другой стеной. И там хранили Богов наших подобие. Имели многие храни в Новгороде на Волхве реке, и также в Киеве-граде по Бго лесах. И имели на Волыни у дулебов храни, и в Суренже на море солнечном и синем. И великое поражение теперь у них, поскольку храни Суренжские захвачены врагами, и Боги наши повержены в прах и валяются. И это потому, что Русичи не имеют силы одержать над врагами победу. И имели лохмотья как странники, которые идут по лесам и порвали свою одежду на куски. Так и Русичи имели лохмотья на русском теле. И не берегли того, и тщимся в хранях славить Богов, которые не приемлют жертвы наши, потому что поражены нашей леностью. Лежит Птица-Матерь-Сва славу говорит нам и молит нас вернуть отцовскую славу. Но не имеем дерзости стать на рать и мечами своими отвоевать землю нашу от врагов. Тысячу и триста лет храним святыни наши. И сегодня жёны наши говорят, что мы как блаженные и утратили разум свой. И сами как овцы малые перед ними. И не смеем увлечься бранью и мечом разить врагов наших. Потому Купала идёт к нам и говорит нам, чтобы мы стали гордыми, чистыми телесами и душами нашими. И мы упадём к стопам Его, чтобы Хь  шёл к нам и нас защищал, ведя на битву суровую. И там стали бы к Сварге лицом и ещё до сечи хвалили Бога нашего как в брани, так и в мирном дне. И Купалич говорит нам: если доживём до его времени и будем о славе своей печься и к Отцам сопричастны.

Дощечка 23 Себ то НовьЯре iде одо Стареа, iжде бяща о таква Русеще. А се iде до пълдне i тамо грящете о стоупех десенте вiецы. Таб то есе тажде Русе, iзбрящеть кнезы свы. I тыа од роды свы, i роды доботща о племе, кыждiему кнезы свы. I о кнезы, iздiеще кнезе старьща. I тоi есе вутец о прiя. I такова жiвете во земе теiя, долы врязе прiдоша на ны. I таме iзбiяе оны. I се Грьцколане iдшья о земе тыа, i седнещеса онiъ i не деба о Русе. Се бо те Русе iзмещеся i налiесе...на ыiеi, i одтрще оны до сва брезе морьсте. Се бо Гьрецколане поведьщя рате свы о жлезна брънiе оцрщена. I бя съще тамо вельiка, i грящуть враны о ядь менжскоу, шже врждена есе до полiе, а пiяйще ощесы iхва. Граяхоуть врны о брящны, а вельiка гряхоуть ста о пелы тая, i тамождь iесе ощесы грьцкя, i ощесы руште не тргая. Там бо знащiтоу iмяхом, яко Бзе не воящыа Русе огынуте. I тамождь се перещеть Суне з Мiесещем о тыа земе. I Неба сен перещете о кмыть, абыа земiе тая не подленгла до роуце еланьсте, а пърбыла Руськоу. I таможде сен ллащеть матка о децке свыа, яковы врзiеща креве о кмыть тоуу. I та кмыте стащеть Рускеу. Новаярь бящеть тамо до днесе, i земе таа пребенде нашiя, о меще креве врзенщень оту. I такожде Елане ръкста о кнезе старще нашiе, i повясть му, якожде не хще до земе Неровь ходте, нiже отроце бряте, алень бо iме брезе морьсте про сва. То iмяхом оуказiцю на день нашь, якожде ПраОце нашя омерше о кмыть, i не взящь вразе нашя земе. Себ то i днесе, iмiемо оуказiцю, якожде нiкiй то береть себь. То Германьрех iде о полыноце до ны, а iмехом сен брянете земы сва, i тако iте на нь. Се бь годьштя земь iе нашя. А ту БiлоГоре сехом усъяхом коще свы, а крьве своу поллiяхом, i та есе о ны. Се бо врещеть птыця МатерСва о ны, а Славу рiещеть ны. Яхомь бо сьме оту меще нашiя, а iдехомь до свенты о поля. Одразiехомь врзi полноцня, а одвзерщемь врзе полуденыа, а тецехомь на врзе сходнiы, абъ хомь повенжды Руште Грмiцы, якожь Оце нашiего Паруне сыны, а ДажьБа внцые. Се бь то Сварець укаже намо, камо гренсте обысва. I тые Германьрех одейде до полунце, а Еланште о полудене. I такмо оберiехом земе нашю до коупiце, i не даяхом о сынь, бо ценже не бощеть о сыне свыа. Се бо iдеть о ступы нашя велiце множдествы родоу iнiех, а не iiмяхом бящете о мырна, небо ждехом о помуце. Та бо та iе у мысце нашя, а о концiе меще, а тыема сещехом врзе. Се врщеть птыця МатреСва о ны, а быхомьсе мы взденлы меще сва на захiте своу a Iею. Се бiе крыдлiема о земе i прахь одтрзе до Сврзеа. Се бо врзех о земе, а се бiе онь, яко стращесе за ны. I ту одрзехом. Оутворжехом, яко крещеть. Се бо кренчь тые iе до сердя нашя. А то iмяхом въдете, яку суре пiяще до сеще грендехомь i тамо одржещехомь пытву iню о Бозех стваржденоу. I та будеть намо, яко вода жыва, опослiеде о щасе трзне влiкеа, якова есе о вся, iжде умере о земе своа. Со бо Сваржець зряй о ны од Сврзе свыа чюдныа, а зрящо рате нашя, лiще она. А прcте енiма овжде не iмяй досыте, а то лiщеть iенже прсте о нозе свы. А вiесть Праштырь наше, яко сме сыла влiка, а не може одолящете ны вразе нашя. А се бо потцехом овы, а жденехомь iе, докенде оны подяшуть о земе, а зденхнещеть о Маре. I Морь iу вездьме. Се бо рiещехомь о серде нашiя, якожде не вратехомьсе до огнiцы свы, докень жде, аще врзе iскащуть, i не врзехомь сен тълесы нашя, аще врзе ящуть земы нашя. А рщехомь о сема, якожде Бзе нашя гонзяхуть iе. Се то yбie щьлюсны сва, радiе яхомь децкы до копiех, якосе вратещете заде свыа врзъм. Се бо лядвы нашя одврзiехомь, i тлецехомь земе нашя до не, абы удрзещете овiе, ажь де до смертена щаса. А Марю зряте даяще те. Се бо Мора одстоупiсе, i аодреще Не iмяхомь сыла туа, абе сте одерзiела вiтезе Руште. I такожде Слва потенще до Свразе. I тамо Бзе рещуть, якожде хоробре сте Русе, а iмяхом мясты про вы подель Бзе Пре Перуне, а ДажБа Оца вашя

Дощечка 23 Потому Новояр идёт от старого, также было и с русичами. И идём на юг, а там живём десять веков. Там также русы избирали князей своих. И те от родов своих, и роды добывали племени каждому князей своих. И от князей исходил князь старший. И тот есть отец на войне. И так жили на земле той пока враги не пошли на нас. И там избили их. И Грецколань шла на землю ту, и сели они, и не заботились о русах. И русы ополчились и напали на них…, и разбили их до своих берегов морских. И Грецколань повела рати свои железной бронёй защищённые. И была сеча там великая, и кричали вороны о еде человеческой, которой усыпано поле и выпивают глаза их. Кричат вороны о пиршестве и великий крик в песне той и там едят глаза греческие, глаза русские при этом не трогая, потому что там защиту имели, потому что Боги, не позволяли русам погибнуть. И там спорили Солнце с Месяцем о той земле. И небо спорит с кмыть, чтобы земля та не попала в руки эллинские, а осталась в русских. И там плачет мать о детях своих, которых поразила кровь о кмыть ту. И та кмыть станет русским. Новояр был там до сегодняшнего дня и земля та пребудет нашей с мечом кровавым вонзённым в неё. А эллины говорят с князем старшим нашим и повествуют ему, как же он не хочет к земле Неров ходить, ни отроков брать, потому что имеет берег морской для себя. Но имели указание на день наш, когда праотцы наши умерли с кмыть и не взять врагам нашей земли. Потому что и сейчас имеем указание, что никто её не возьмёт себе. То Германорех идёт с севера на нас и должны оборонять земли свои и идти на них. Потому что готская земля – есть наша. И ту Белую гору всю усеяли костьми своими и кровь свою пролили и она есть наша. Потому что говорит Птица-Сва с нами и славу пророчит нам. Брали потому что сами мечи наши и шли к святым полям. Отразим врагов полуночных, отвратим и врагов полуденных, и пойдём на врагов западных, чтобы весть о Русах гремела, потому что отцы наши – Перуна сыны и Дажьбога внуки. Потому что Сварог укажет нам куда идти обычно. И тот Гераманорех отойдёт на север, а эллины – на юг. И так заберём землю свою до кучи и не дадим сынов, потому что ничего ценнее не бывает сыновей своих. И идёт в степи наши великое множество родов иных и не будем иметь мира, не будем ждать помощи. Потому что она в мышцах наших и на концах мечей и ими сечём врагов. Говорит Птица Матерь-Сва с нами, и поднимем мечи наши для защиты себя и её. Это она бьёт крылами о Землю и прах отряхивает до Сварги. Потому что враги на земле, и бьёт Она, потому что боится за нас. И это с дерзостью сделаем – как говорит. Потому что крик тот Её доходит до сердец наших. И будет видеть Она как сурью пьём и на битву идём, а там одержим питьё иное – Богами сделанное. И оно будет нам – как вода живая и последняя во время тризны великой, которая есть для всякого умирающего за землю свою. И Сварожич смотрит на нас со Сварги своей чудной, и видит рати наши лицо Его. И перст на руках не хватает его, и считает также перстами ног своих. И видит Пастырь наш как велика наша сила, и не может враг одолеть нас. И разобьём их, и погоним их до тех пор, пока они не исчезнут с земли и не сдохнут в Маре. И Мор их возьмёт. Это мы скажем от сердца нашего, потому что не вернёмся до огнищ своих докень жде, аще врзе iскащуть, i не врзехомь сен тълесы нашя, аще врзе ящуть земы нашя (пока ждём, если враги рыщут, и не поразим свои телеса, если враги хотят земли нашей). И скажем об этом, потому что Боги хотят того. Скорее разобьём скулы свои ради детей на копьях, чем повернём зад свой врагам. И ладунки наши откроем, и натрём земли нашей в них, чтобы видеть её аж до смертного часа. И Маре увидеть дадим её. И Мара отступит и ответит: «Нет силы той, которая бы одолела витязей русских». И так слава потечёт к Сварге. И там Боги скажут: «Поскольку вы храбрые, Русы, то будете иметь место возле Бога битвы Перуна и Дажьбога – отца вашего».

Дощечка 24а I се грядеть сь сiлы многая ДежБо о помоще людем свеiем. I тако страхы не iмь, понежды древле, яко новы о ны се пецый сте Тые. I ряхом о Нiем, якожде хоще Ть. I се ждiехом по свiе дне о тыем, яко iмяхомь...Се бо Воронзенець бя мiесто, о яковiе усiлiсеше Годе а Русе се бiете. I то гредо бя мало. А такожьде по прiе тое сожегненты прах i пупелы тыа, вiетрiема рострщены обасва полы. I мiесто сые оставлiено. Не божь земiе тая Руска iе. I се не озерещетесе онiе, а не забудеще тею. Там бо крв Оцы нашiех сен лiляще. I такмо семы о Правiе грондiехомь. О то се о Ворензенцiе Слава тiекошеть по Русiем i тыiе сварозе iмуть. I ящете осiемi сылы iмате на конещы сва, одерзете iа о Русе огые. Бо сiе оренгы i руга iмяшуть дате о конензы осве i огненьы слузы. О тыа iмяхомь држете сеще ругу особю, да iмуть ядь i пытву за щасiе свыа до смрте. I слождiехоуть ны. Се бо многiа сленжеще косты свыа оболонiе, якожде за щасе МезенМiру. Тако Антiе (е)сьме. Iмяхомь ущту i Славоу поюще Бозем. I такьвы Славi есьме рщенiе, нiколiжьде просяще, нiжiе Слву рцiехомь. Се бо те молынь твряще омыiехомьсе тiелесы нашя i рцiехомь Слву. Такожьде

Дощечка 24а И грядёт с силой многой Дажьбог для помощи людям своим. И так страха не имеем, поскольку как в древности так и сейчас о нас печётся Он. И скажем о Нём, так как хочет Он. И будем ожидать своего дня с тем что имеем… Воронежец был местом в котором усилились Готы, а Русы были биты. И тот город был малым. И также по окончании битвы той был сожжён в прах и пепел он, ветрами разметан по обе стороны. И место то было оставлено. Мёртвая земля та русская есть, и не увидишь её и не забудешь её. Потому что там кровь отцов наших лилась. И так сами с Правью пойдём. О том Воронежце слава течёт по Руси и её в Сварге имеют. И сможете ею силу иметь на концах копий своих и, одержав её, Русь очистите. Потому что они оренгы i руга должны дать с князьями своими и огненными слугами. И они должны держать сеще (это ещё) ругу особую, да имеют еду и питьё за счастье своё до смерти. И слождiехоуть нас. Многие сложили кости свои оболонiе (вокруг) также во времена Мезенмира, когда Антами были. Будем иметь почтение и Славу поющие Богам. И такое Славы есть речение – никогда не просим когда Славу произносим. И перед тем как молитву творить омоем тела наши и речём Славу. Также...

Дощечка 24в Се жртьва нашя iе мед суре о девенте сылы i щале удiяня. I на сурi ставiена трiе днi, а по тiех скренз вълну цiждена. I та бендешеть наше жртва Бзем Правiем, якве соуте наше ПраОще. I бо се одеiдехомь ото ДажьБа i стахомь Славнi, ославенте Бозе нашiе, нiколiжды просяхомь, нi молiхомь о благы сва. Се бо Бозе рекохуть намо Ходiте до Русе, а нiколiжде о вразе. МатерСваСлва поящеть ны спiева те вытежнестве на вразе. I тому вiерiхомь, яко слово iе о Птыцiе Вышнiе о Сварзе по ростiе летяшете одо Ны...Се бо конензе нашiе iзбрящехомь, да бендеть власте iех о ны пецiтесе. I да прейде враг за кромы нашя, а крометь ще те не бендеть, яко зоврате. Iе само Перунько i То Сноп знаяе, яко сме молiхомь Славу i нiколiжде просяще о iно, i коле не потребовахомь о жiвотiе наохiбьна. Се бо зрящете Оце нашie Ореа до облакы ходящете всхiцена бяща, i всхiцена сылоу до Перунькове коващтенства. I зряй тамо Оре, яко Перунько коваще мещы на врагы i коваце реще Тому Се стрiелы а меще iмяхомь на вое тыа, i не смешеще сен бояте iех, яко знiцоу iех до пудiе i кмота iех, бонде умiешаня до персте блiже, яко земе о багны. Звiеремi бендяшуть оны, яко прасете умазане од бреня, i смраде свы понесящуть о слiеде сва, i тамо рецено бенде о оны, яко смрадны прасеты i свiнiе. Се бо рiекща Перунько коващеть мещы i Ореу то реще. I тое Оре повенде Отец нашiем. I такова бя наше борьба за жiтвоу i вiтеженства многаi вiекы назады. А днесе вiерiхомь, то не бе тако

Дощечка 24в Жертва наша есть мёд, сурья с девясилом и щавелем удiяня. И на солнце ставлена на три дня, по истечении которых через руно процеженная. И это будет жертва Богам Правым, которые по сути наши праотцы. Потому что они отделились от Дажьбога и стали славными. Славя Бога нашего, никогда не просим, ни молим о благах своих. И Боги говорят нам: «Ходите к русам и никогда к врагам». Матерь Сва-Слава поёт нам песни те для победы над врагами. И этому верим, потому что слово её – Птицы Вышнего от Сварги по ростiе летящую к нам… Князей наших мы выбирали, да была власть их о нас заботиться. И если придёт враг на границы наши, кроме них его никто не воротит. И сам Перунько, и тот Сноп знают, что молим только о славе и никогда не просим об ином, и никогда не требуем для жизни необходимое. Видят отцы наши Ория до облаков восшедшего и восшедшего силой к Перуньковой кузнице. И видит там Орий, как Перунько куёт мечи на врагов и куя говорит ему: «Эти стрелы и мечи имеете на воинов тех и не смейте бояться их, потому что уничтожу их до пудiе и воина их, будут перемешаны до перстов больше чем земля на болоте. Зверями будут они, как поросята перепачканные в глине, и смрад свой понесут вслед за собой, и там сказано будет, что они смрадные поросята и свиньи». И говорил это Перунько Орию куя мечи. И то Орий поведал отцам нашим. И такова наша была борьба за жизнь и победу много веков назад. А сегодня не верим, что так оно было.

Дощечка 26 I се бящеть ова щасе оседень огнщано. I се iе блг бя, i Бзе iемоу даяце овнi мнга i скотiа, опасiстве о ступiех. I се бящеть овеiе пре трвех мнгеiех, i Бозiе даяц(е) емоу сктiу преплоднествы i умнозая iе. I такове iде пред ощес Iех стран меж, i рещ(е) емоу Iзыдешуте сыны тва о земе тыа до крае чюдня, iже iесте о захждене Суне. I та Суне спiе о одре зкатiе. I се комннещ скакащеть до iе, i рещеть Сунiе, Гренде Суне до лузы сва сыня. То iмаше скощете до повозу твоего i срящеце од востоце. I тако рещено бя скакащеть сые до iне крае. I Вещер скакщеть блiзень. Iе iнь Комоньщець рещешете, iже Суне заiде за горе сва, i возiце све златне онещеть, i то ворозе хотящете утатете. I тiе блiзеньце Комонщаце оскаще до iнь крае. I тако Зря iде, а венде згы сва, i одiегы ДажБове трясе, i згы тещяшуть до крае небесне. I се реще. I тако сыне два, iдьща до захождене суне, i вiдяе тамо многа чюды i траве злащне. I текста до Оце ръщешете iмоу, яко красiен крае тые. I се многа племены i родi iзрщеша воле те стенженте до трпы тыа, i грендеша всiе поа оседеню. I ту реце ОреоОце о сыны сва быте на щеле о все родi. I не хотящете оны. I одiелещесе на се i овье. Се бо кнеже iдне веде люды сва о поленде i Оpe венде о крае морсте. I ту бя сушня влка i пiсяце многа. I грендеща до горы, i тамо седшесе на полевiек, i опреже оутворяще комоньствы влка, iдяшете о земе цюже. I тамо вое стащесе на тропы iе, i досiльца iе пратесе. I бя рострщены. I такове iдыша далье, i выдяе земе тiеплы, i небрегоща iех, яко многiе цюже племенi тамо сiдяе. I гренде далiе. Се бо Бзе вендеша iе, яко люде сва. I тяко ста она до горы влке. I тамосе пероуще о вразiе, iдьша дале. А те крате iмяхомь сен споменоуте на то, i тягенте за сва, якожде i Оце нашiе ощыстесе молбоу, омовiе i мытесе молбы творяце о щiстiе душiе све i тiелесо, яко Сврг суставе тыа мовенестве, i Купалещ о та оуказещеть. I несьмiемо хомь ото занещете, i сен мыiемо тiелесо i умыемо духе сва о щiсте водiе жывiе. I то грендiехомь трудете сен о всак ден молбы твряе i суре пiящете, якожде допрiжь яхомь. I ту пентократы опыiем о дены i хвалехомь Богы нашя о радосще тые, яко сен осуре млеко нашiе на прпыте нашiе i крмь, iде о кравiе до ны. I тiемо жiвiемо. I траве злащнiе оуварiехомь ове до млекы. I такояждi ехомь кажедь щасте свое, i тещ(i) яхомь. То реку те сыне мое, яко времен(о) онiе остращено, нiже iе вiещне преды ны. I тамо зрящехомь ПраЩуре свое i Матере, iжe ряхоуте до Сварзе. I тамо стаде свiа попасуте, i моуте i вiены сва вiеноуте, i жывот iмящуте, якожде нашь. Тамо нi есте Iегунште, нi Еланьште, нiжiе Праве кнежiте iма. I та Прав iе iстiа, яко Навiе совлещеня, нiже Яве дана i пребенде о вiек вiекы о СвентуВiдю. I се ЗареБог iдiе крае тiе, i рiещешеть о ПраЩурiе нашя, яко жiвiехомь о земiе i яко страждiехомь iжде. Се бо те iзжде iмяхомь зол многя. I тамо злы нi iмящуть i травiе зеленея стрещоуте iма. I стрещешуть шлесте све о Волiе Божьсте i щастiе люде тiех. I тако iмяхомь зряте стенпы раяйстiе о Сврзе, яко сыняiе. I та сыне iдешеть о Бга Свраогоу. I Влес iде правенте стаде iех, i тещяшуть на злаце i воде жiвiе. I нiкые iе одерень о краiе тоем, i рабе iне не iсте тамо. I жертьвы iня, якожде хлiебы не iмяе. I се выногрозе i мед, i зрно дае до молебь тiех. I тако i рiещехомь Славу Бземь, яковiе соуте Оце наше, i iсьме сыны iех. I достоехомь бендете о щiстоте тiелiеснеа i душiе нашiе, яква нiколе не умiраiеть i не заоумiраiеть за щасе смрте тiелес нашiех. I падещему о полiе пре Пероунiця дае водоу жiвоу опыте. I опыщеть iу, iде до Сврзе на комонiе бiлiе. I тамо Перунько iе встрiещеть i венде до благе све щертозыцю. I тамо пребендеть о щас оне. I достащеть тiелесо ново i тако жiвiете iмае о радощете. Се прiснiе i до вiекы вiек про ны молбе твряце

Дощечка 26 И было то время, когда сидели огнищанами. И он благ был и Боги ему давали ему много овнов и скота, пасущегося в степях. И были овны при траве обильной и Боги давали его скоту приплод и умножали его. И так идёт пред глазами их между стран и говорят ему: «Изыдут сыны твои из земли той в край чудный, где заходит солнце. И то Солнце спит на одре заката. И конник скачет к нему и говорит Солнцу: «Иди, Солнце, к лугу своему синему. Ты должно прыгнуть на повозку свою и взойти на востоке». И как сказано было – скачет оно до иного края. И вечер скачет вблизи. И иной всадник говорит, что Солнце зайдёт за гору свою и воз свой золотой онещеть (оставляет), а то вороги хотят его украсть. И тот близнец всадник скачет в иной край. И так Заря идёт и ведёт згы (искры) свои и одеждами Дажьбоговыми трясёт и згы (искры) идут в край небесный. И сказано то, что два сына пошли на заход солнца и видели там много чудес и траву злачную. И вернувшись к отцу рассказали ему как красив тот край. И многие племена и роды изъявили волю идти тропой той, и, придя туда, всем там осесть. И сказали Орию-отцу с сыновьями быть на челе всех родов. Но не захотели они, и поделились на тех и этих. И князья иные повели людей своих на поленде (на полдень, в поля?), а Орий пошёл в край морской. И сушь была большая и песков много. И придя к горе, и там осели на полевiек (полях, полвека), и прежде всего создав конницу большую и пойдя в земли чужие. И там воины стали на дороге их и сильно им сопротивлялись, но были разбиты. И так пошли дальше и видели земли тёплые, но пренебрегли ими, потому что там сидели многие племена чужие. И пошли дальше. И Боги вели их как людей своих. И пришли они до горы великой. И там, пероуще (бранясь) с врагами, шли дальше. И об этом мы должны помнить и держаться за своё, как и отцы наши, очищаясь молитвой, омывшись молитву творили с чистыми душами своими и телами, как Сварог установил это омовение и Купалич на то указывает. И не смеем об этим пренебречь, и моем телеса и умоем дух свой чистой водой живой. И после этого идём трудиться всякий день молитву творя и сурью пьём, как испокон было. И её пятикратно в день пьём и хвалим Богов наших с радостью о том, что это осуренное молоко наше на пропитание наше и корм идёт от коров к нам. И тем живём. И травы злачные варим для молока. И так имеем каждый счастье своё, и иметь будем. И говорю это, сын мой, потому что время это потеряно, как предсказывают вещие предания нам. И там смотрим на пращуров своих и матерей, которые идут к Сварге. И там стада свои будут пасти и могут и снопы вязать, и жизнь имеют такую же как наша. Там нет ни гуннов, ни эллинов, только Правь княжит там. И та Правь есть Истина, тогда как Навь сброшена ниже Яви, и дана, и пребудет во веки веков Световида. И Заребог идёт в края те и говорит о пращурах наших, потому что живём на земле, и как страдаем в жизни. Потому что эта жизнь имеет зол много. А там зла не имеют, и трава зелёная шелестит им. И слышим шелест мы по воле Божьей о счастье людей тех. И так должны видеть степи райские в Сварге синей. И та синь идёт от Бога Сварога. И Велес идёт править стадами их. И текут на поля воды живые. И нет никакого рабства в крае том и рабов иных нет там. И жертвы иные, потому что хлеба не имеют, и виноград и мёд и зерно дают для молений тех. И так и речём Славу Богам, которые по сути отцы наши, а мы есть сыны их. И достойны будьте в чистоте телес и душ наших, которые никогда не умирают. И не умирают во время смерти телес наших. И падшему на поле брани Перуница даёт попить воды живой. И попив её, едет к Сварге на коне белом. И там Перунько его встретит и к благому своему чертогу. И там пребывают всё время они. И достают тело новое и так живут в радости присно и во веки веков, для нас молитву творя.

Дощечка 27

1 iтва iнiа до полноще...аб...Годi

2 жiтва iн...Алдоръхова нiкто же iдяi...к

3 о.о наступыцiу iе к оне роту...нуча iе, бо у ръху...т

4 е...мяхом ръщеш...т...х...oляp, яковы на Годь iдь

5 i боляре Сегеня, iже убiв сына Iерменръха а отрка Гуларъха ранiв i а...оi

6 лдоръху дане дяхом од то... ...а iмяхом даящет... ...два сты то

7 щас Iерменреху iде Годь до полунощь а прiде на ны а поробi...а не бршаще а отркъва шмахом тенжете. То бо злаша твъряi, а та... ...Русе паде а врзе естваша на ны влацевы, а то трваща сен... ...ъ ляты, а зътрехом сен а отъроква ста щасе отрчех... ...асенще Русе вольны а жiвехом так... ...iбва Русы возпряще овер... ... жа Годь туi

8 е...бото огржяху земе Руськолане а обощаху н... ...мнозiа. А то тещаша Оце до лъсы у Врозенце а ураз... ...на Годь всея сылы i рострщете iу бящ

9 ва iста бяша за щес Коноръху с коi два iзтце, Алдоръх а праправце Готоръх. Се бо iесь прадо Iерменръху... ...iак...п

10 ъша...а...по тъ...адь окарьеща а отб

11 оi лятош бящi тамо Годе Iерменръхе а се злобящы на ны. А ту бяшa уборце влiка, а Годе бя потсняна а одтрцна до Донще а Доне. А Iерменрех пiаi вiна любы братресте позе воявенде нашы, а такосе уборжещетiся бя жiвут нов

12 ен щасе колiебва Годь iде на ны се Iерменрех со Егунште, а такосе пдорже она, а сме iмяхом два вразi на два конця земе нашя. А та Болорев предо труды влке ото. Ту МатырьСва летшя рещемо, яко смeяi паднуте на Егунштя о перве, а рострещiте iу а сен повратiтесе на Годь. Там бо увржi сыне Iерменрехе а замертве оцiа (iа). А ту Гураiк

13 друг наш тако пiаi крове a вiны, а подле тая за едiно лято шед мкщем на ны. А то крать Болорев жеко iжденетi Годе. А тако удея пдорже а. Iмяхом че сва та урощенте добро стенте до главе сва, яко хом на тоi ста боря до жiвят нашех железва Оце нашех, яко коло а комоня, еста сыла нашя. (I) то бо даяом ста iнема, яко ста глут

Дощечка 27

1 iтва иные до севера…аб…готов

2 жизнь ин…Олдорех никто же идя…к

3 наступили мы к их обещаниям… нуча их, потому что в словах…

4 е…мяхом говоришь…т…х…оляр, который на готов идёт

5 и боярин Сегеня, который убил сына Германереха, а отрока Гулареха ранив и а...оi

6 лдоръху дань давали от то... ...а имели давать… …двести то

7 щас Германореху идут готы на север, а придя к нам и сделали… а не бршаще и отроков

8 е... потому что угрожали землям Русколани и обещали н... ...многие. И пошли отцы к лесам у Воронежца и ураз... ...на готов всей силой и разбили их.

9 ва истина была во время Конориха от которого два родились – Алдорих, а праправнук – Готорих. Это было перед Германорехом… …как…п

10 ъша...а...по тъ...адь окарьеща а отб

11 оi летом были там готы Германореха очень злые на нас. И там была борьба великая, а готы были потеснены до Донца и Дона. И Германорех пил вино братаясь с воеводами нашими, а также уборжещетiся были живут нов

12 ен время, когда готы пошли на нас – Германорех с гуннами, а также пдорже они, а сами имели двух врагов, на двух концах земли нашей. И Болорев перед трудами великими, от той Матери-Сва летящей слышали, что смели напасть во-первых на гуннов, и разбить их, а потом повернуться на готов. И там поразили сына Германореха насмерть. А тот Гураик

13 друг наш так пили кровь и вино, а вместе с тем в то же лето пошёл с мечом на нас. И многократно Болорев говорил изгнать готов. И так и сделал пдорже а. Должны были тот урок хорошо вбить в головы свои, потому что из-за него началась борьба за жизнь нашу железных отцов наших, потому что колесо и конь есть сила наша. И давать стали иным, потому что настал голод. 

Окончание следует

США избавились от урановой зависимости. Но это неточно.

Дедушка Джо гордо отрапортовал про избавление великой Америки от урановой зависимости. Наконец-то в двадцать первом веке США сами научились производить обогащённый уран и догнали в этой...

«Вакуум легитимности» Зеленского как способ обнулить победу в СВО

Первым идею «вакуума легитимности» Зеленского после марта-мая начал вбрасывать через свои СМИ Порошенко, до которого никак не доходит простая вещь: если даже звёзды сойдутся так, что ка...

Есть надежда..
  • NM
  • Сегодня 14:36
  • Промо

Есть надежда, что Господь не отменит пророчество о"Льве, выбежавшем из леса". Этот Лев, если я правильно понял и истолковал пророчества Библии, Корана, мусульманских (суннитских и шиитских) и правосла...

Обсудить