Таким и побудительным предложением начинается Книга Бытие.
СОТВОРИ! Не можешь?
Бог сотворивый мир и вся, яже в нем, сей небесе и земли Господь сый, не в рукотворенных храмех живет, ни от рук человеческих угождения приемлет, требуя что, сам дая всем живот и дыхание и вся: сотворил же есть от единыя крове весь язык человечь, жити по всему лицу земному, уставив предучиненая времена и пределы селения их, взыскати Господа, да поне осяжут его и обрящут, яко не далече от единаго коегождо нас суща: о нем бо живем и движемся и есмы, якоже и нецыи от ваших книжник рекоша: сего бо и род есмы.
Род убо суще Божий, не должни есмы непщевати подобно быти бжство злату, или сребру, или каменю художне начертану, и смышлению человечу: лета убо неведения презирая Бог, ныне повелевает человеком всем всюду покаятися: зане уставил есть день, воньже хощет судити вселенней в правде, о мужи, егоже предустави, веру подая всем, воскресив Его от мертвых. Деяние апостолов. Глава 17.
Созда Бог человека, персть от земли, и вдуну в лице его дыхание жизни, и бысть человек в душу живу, предоставил человеку свободу выбора: от всякаго древа, еже в раи, снедию снеси /Бытие 2:16/, предупредив его, что не всяко полезно: от древа же, еже разумети доброе и лукавое, не снесте от него /Бытие 2:17/ и затем, чтобы не оставить человека в одиночестве: не добро быти человеку единому /Бытие 2:18/, даровал ему и возможность стать причастником Вечнаго Живота в Церкви Христовой, для Того в начале и СОТВОРИ небо и землю.
Погрязший в страстях, челом ловящий вечность, как еловая ветка ветер, «в начале сотвори[л]» свое философское начало, к которому приложи[л]в свое мнение, представи[л] как учение «о начале ©» затем раскрути[л] его в кругу своих последователей, куда вливаются новые (реинкарнация сознания), а старые уходят во тму кромешнюю. Так зародившись, еретическое учение заполняет сознание других
Оценили 3 человека
9 кармы